M-am intros

M-am intors noaptea trecuta de la mare. Superrrr, nu am cuvinte. 3 zile cu soare din plin. Am material pentru blog …o gramada… am facut 740 de poze si cateva filmultete. O sa fac o selectie si o sa pun pe blog cateva imagini de nota 20. Vestea proasta este ca de azi am inceput munca :(( si pentru ca asta nu era de ajuns saptamana viitoare incep examenele :((( .Oricum a fost fumos. Acum …. la anu’

6 răspunsuri to “M-am intros”

  1. bebe smen Says:

    vrei sa zici ca de spat viitoare incep restantele:D

  2. Papuashu Says:

    Olimpiadele de toamna se apropie, asta e adevarul. Astept poze de la mare, in rest sa avem bafta multa la stresiune si las’ ca trece si asta, nu mai avem mult 🙂

  3. andu Says:

    Hm, as avea si eu un proiect de predat acu in toamna, dar… Sesiunea speciala de restante din anul IV pentru ce mai e???

  4. miclowan Says:

    eu vreau sa facem schimb de link-uri http://miclowan.blogspot.com

  5. Darie Ionut Alin Says:

    Daaa, pai nu am vrut sa sune asa pesimist, examen e altceva, parca te simti mai bine 🙂 Saptamana asta o sa fie teroare, munca…invatat…munca…invatat…..etc.

    Pentru Miclowan: s-a rezolvat.Esti in lista mea

  6. Marius Says:

    Astept sa vad ce poze ai facut la mare, cred ca sunt marfa.

Lasă un răspuns

