Iata ceva de "rasu lumii"

Am fost anu trecut in Italia si ma aventuram prin Roma impreuna cu „gasca mea”. Si „din pacate” nimeresc in spatele lui Dan Negru.

Dintr-o data incepe sa ii sune telefonu, si se intampla ca sa aud si eu convorbirea. Acela care l-o sunat era un hot care ii „ciordise” in ziua anterioara actele si o suma nesemnificativa pentru acesta ( 400 de euro )

Hotu : „Tu esti Dan care urla pe la televizor”
Dan : „Da io sunt”
Hotu : „Hai urla-mi odata la telefon”
Dan : „Nu ca sunt in public si ma fac de rusine”
Hotu : „Hai ma urla ca vreau sa iti aud vocea”
Dan : „Nu intelegi ca nu urlu ca ma fac de rusine”
Hotu : „Daca urli iti recuperezi actele”

Si incepe acesta sa urle.

Deci faza a fost de tot rasu, nu m-am putut abtine sa nu rad.

Lasă un răspuns

