La multi ani !!!

Multi ani traiasca, multi ani traiasca, laaaa multiii aniii
Cine sa traiascaaa, cine sa traiascaaa, laaa multii aniii
Cabron sa traiasca, Cabron sa traiasca … laaa multi aniii.

Ma scuzati ca sunt putin ragusit 🙂

Astazi e ziua partenerului meu de blog.
La multi ani si multa sanatate ii urez si la cat mai multe posturi 🙂

5 răspunsuri to “La multi ani !!!”

  1. deni Says:

    La multi ani!

  2. Florin Says:

    LA MULTI ANI CABRON!Eu sunt un foarte bun prieten al lui Ionut(ne stim de mult timp)Ce sa zic mai usor cu postarile ca-i umpli lu’asta blogu :)) Am urmarit toate postarile tale sunt interesante si super tari..bafta in continuare.Ma bucur ca Ionut te-a gasit ca altfel ma punea pe mine si..cum eu sunt la olimpiada la fel ca el,sincer nu puteam sa ma ocup de blog.Succes in continuare…ai paa

  3. Florin Says:

    CABRON ai grija ca se apropie si ziua stapanului(IONUT)…pe 13 sept.daca nu ma insel..ai paa

  4. Cabron Says:

    Mersi mult ( tuturor ) Acum cu posturile , nah asta a fost sa fie nu prea am timp da cat am mi-l dedic si nu vrea sa pun porcarii, intelegeti voi. Maine iarasi nu pot sa pun niciun post ca sunt toata ziua in Ungaria.

  5. puisorul cufurit Says:

    Desi nu-l cunosc personal, „La multi ani!” si din partea mea!

Lasă un răspuns

