Leapsa de la Andrei

Andrei Militaru ma intreaba care sunt cele mai importante 3 lucruri in realizarea unei bune fotografii?

Pentru mine sunt:
1. Subiectul (daca nu ai ce poza, nu faci nimic)
2.Momentul (sa prinzi exact momentul cand lumina si subiectul dau cel mai bine)
3.Dispozitia in care te afli (aceasta poate influenta rezultatul final al pozei, unghiul,lumina incadratura, etc)

2 răspunsuri to “Leapsa de la Andrei”

  1. Octavian Andrei Brezean Says:

    3;2;1 este ordinea mea, nu inseamna ca vreuna este neglijabila.

  2. Andrei Militaru Says:

    sunt momente in care am cu adevarat ce poza, dar imi sta gandul tot la altele. si dupa aia mi-e ciuda ca n-am tras nici macar un cadru 🙂

Lasă un răspuns

