Leapsa – Prima carte pe care am citit-o

Am primit o leapsa de la Puisorul Cufurit prin care sunt intrebat care este prima carte pe care am citi-o.
Pai sa ma gandesc….daca e sa incepem cu inceputul cred ca imediat cum am invatat sa descifrez aceste semne am citit manualul de utilizare al primului meu PC, pe numele lui CIP 03.
Daca e sa ma gandesc la prima carte mai serioasa, cred ca este „Baltagul” de Mihail Sadoveanu, iar daca ma gandesc la ultima este „Sunt un evadat” de Robert E. Burns, o carte de nota 20 care chiar merita citita pentru a realiza ce viata minunata traim. Dau si eu mai departe lu’ swaMp, Octavian Andrei Brezean, Bogdan Voiculescu si Marius Sescu

Lasă un răspuns

