Am primit banii de la Google

google-adsense.jpg

Incepand de astazi ma numar si eu printre cei care au reusit sa primeasca banii de la Google Adsesne. Pot sa spun ca e foarte simplu. Din moment ce ti-ai facut cont si ai reusit sa postezi reclamele pe blog astepti ca lumea sa dea click pe reclame si strangi, si strangi cent cu cent pana la 10$ (parca). Apoi le trimiti un mesaj cu datele tale si astepti frumos acasa un plic in care vei primi PIN-ul. Introduci PIN-ul, astepti sa faci 100$, iar daca nu ai platile blocate ti se va emite o plata. Din plata emisa iei contul bancar, suma de incasat si adresa Google-ului si cu buletinul in mana te prezinti la un oficiu Western Union. In 5 minute ai banii.

Ceea ce va povestesc e un scurt rezumat dar daca cititi cu atentie ce va cere Google sigur veti reusi sa primiti banii. Eu am ridicat 333 RON, echivalentul a 142$.

13 răspunsuri to “Am primit banii de la Google”

  1. Drakudemine Says:

    Felicitari. La mai multi! Primul cec e cel mai valoros sentimental, sau poate ai cerut Western Union. Oricum primul o sa il tii minte restul o sa vina pe rand

  2. octavian brezean Says:

    felicitari domnule, la mai multi!!

  3. ionut03 Says:

    Multumesc. Multumesc. Da i-am primit prin Western Union ca e mult mai simplu, dar am de la banca foaia de plati, acum ma duc sa o pun in rama 😀 in margarina Rama :))

  4. vietnam Says:

    Acum 2 zile am fost sa imi scot si eu primi mei bani prin western Union. 280 de $ dar au trebuit sa ii primesc in euro.Succes si la cat mai multe

  5. anonimu' Says:

    care e blog-ul pe care ai facut banii?si daca imi poti spune si cati vizitatori ai pe zi te rog….lasa-mi un comment pe blogul meu 😀 ms anticipat

  6. al2lea Says:

    felicitari, prietene. Nu stiu cum ai facut, dar e bine… da-i inainte

  7. cool~ Says:

    felicitari ! 🙂

  8. sorin Says:

    Felicitari. Cat ti-a luat sa-i faci?

  9. Ionut AiD Says:

    in jur de 3 luni

  10. Radu D. Says:

    Ionut, merge si pe bloguri ADsense-ul? sau doar siteuri? mersi frumos

  11. AiD Says:

    si pe bloguri dar nu pe wordpress, mege pe blogger sau daca ai domeniu

  12. SIMONA Says:

    am si eu de incasat de la Google Adsense dar nu stiu cum intru in posesia lor

  13. ivanminteoanion Says:

    cine ma ajuta sa fac si eu bani cu google

Lasă un răspuns

