Bilantul anului 2008

20091

A mai trecut un an si ca orice om incerc sa rememorez cele petrecute in anul anterior. Din nou, pot spune ca anul ce a trecut a fost unul bun.  Hai sa nu ne lungim si sa incepem…cu sfarsitul anului 2007

dscf0488

Prin aprilie, mai exact pe 1 (si nu glumesc) am fost promovat Sef de UEL pe linia de Montaj. Mai jos aveti o poza cu echipa.(pentru o reperare mai usoara va spun ca sunt in galben)

grup

M-am si plimbat putin in 2008. Nu se compara cu 2007 dar am reusit si anul asta sa vad locuri frumoase si sa cunosc oameni foarte de treaba

stp88689

stp89879

Am fost si pe la cateva nunti

stp89973

In locul vacantei de vara ar trebui sa pun o poza cu apartamentul care mi-a papat banii de concediu, dar nu i-am facut inca nicio poza gata finisat, asa ca nu mai pun nimic.

Am mai trecut un an la scoala, tot cu o restanta dar de aici nu am poze asa ca mergem mai departe, prin noiembrie mai exact pe 17 m-am mutat de pe linia de montaj si am inceput o noua experienta pe o linie de sudura dar nici de aici nu am poze asa ca trecem peste. Ca si anul trecut alaturi mi-a fost Carmen, iar pentru cei care inca se mai intreaba „cand va luati” vreau sa va anunt ca ve-ti primi invitatia din timp pentru a putea ajunge, deci nu va mai faceti griji degeaba.

stp89086

Ce era mai important am lasat la final.

stp80111

Si asa am terminat anul 2008

stp80853

Da, acelasi eu dar alta sticla.

Abia astept bilantul anului 2009,  dar pana atunci sa fiu sanatos ca de restul ma ocup eu.

PS:  poza cu copilul a fost o gluma  🙂

Lasă un răspuns

