CEZ, o firma de rahat

cez Dupa nume probabil ca nu va este asa cunoscuta, poate dupa logo putin. Daca nu stiti inca despre cine e vorba va spun eu. Sunt aia care furnizeaza energie electrica la o buna parte din tara noastra. Poate ca cei care locuiesc in judetele Arges, Dolj, Teleorman, Olt, Vrancea si Gorj stiu mai bine despre cine e vorba.

Firma este o multinationala (normal) care furnizeaza servicii in mai multe tari europene la fel de „dezvoltate” ca si tara noastra.

Nu vreau sa ma plang in acest post de penele de curent tot mai dese din ultimele luni sau de promtitudinea interventiilor in rezolvarea avariilor, nu, vreau sa ma plang de serviciul de relatii cu clientii. Si nu e vorba de dobitocul care mi-a raspuns ieri la telefon cand am vrut sa anunt o avarie si care era mai agitat ca mine si care-mi vorbea de parca era directorul companiei, iar eu veneam sa-i fac curat prin birou, nu, nu e vorba de el, e vorba ca dupa ce am sunat de vreo 4 ori si de fiecare data am asteptat in medie 3-4 minute deoarece „toti operatorii sunt ocupati” (nu-i nimic, se intampla… zic), dupa ce am ascultat nelipsita melodie cantata la o chitara dezacordata si dupa ce intr-un final am vorbit cu dobitocul de mai devreme ma trezesc ca apelul este unul taxabil si minutele in care eu am stat ca un fraier enervandu-ma ca astia nu raspund mi-au fost taxate. Pai bine ma, eu nu am curent din vina voastra, ca ati uitat un intrerupator oprit cand ati facut interventia de la centrala (toata lumea avea curent numai scara noastra nu), eu imi pierd timpul sunand la voi, eu ma enervez vorbind cu dobitocul si la final tot eu platesc.

Asta da afacere, daca as fii in locul lor as opri curentul la tot orasul vreo 2 zile sa lune lumea si apoi ii dau drumu’ frumos.

Lasă un răspuns

