Bancul la care am ras

smile

La un proces plictisitor din cale-afara, cand toti aproape ca adormisera, un betiv exclama catre procuror:
– Sa ma pupi in fund !
– Afara! striga procurorul indignat
– Nuuuuu, aici, sa vada toata lumea.

Din aceeasi categorie mai fac parte:

Maica Glafira si maica Serafima se intorceau la manastire cu masina cu alimente. Deodata pe parbriz a sarit un vampir mic. Maicile nu s-au pierdut cu firea cu una cu doua.
– Da cu stergatoarele, da cu stergatoarele, striga maica Serafima.
Vampirul a fost scuturat putin de lamela, dar s-a prins si mai bine de geam, ranjind la ele.
-Foloseste stropitorul, am pus in el apa sfintita.
Ud leoarca, vampirul isi arata coltii, iar apa sfintita nu-si face efectul.
– Incearca cu crucea,incearca cu crucea, striga maica Glafira.
Maica Serafima, deschide geamul, scoate capul afara si incepe sa gesticuleze spre vampir:
-Da-te jos de acolo, tu’ti crucea ma-tii.

Profu zice: „Baiete din pacate pentru tine nota pe care o ai incepe cu P.
Banuiesc ca stii ce nota e, nu?”
Studentul: „Pinci?”

Merge unu cu nevasta sa ia cina la resturant. Farfuria de supa se varsa pe rochia ei cea noua. Suparata si asteptand sa fie consolata de sotul romantic zice:
– Uite cum arat, ca o scroafa !
El raspunde:
– Si te-ai mai si murdarit pe deasupra !!!

Un răspuns to “Bancul la care am ras”

  1. joju Says:

    Pe lângă Floppy fara soft…

    (adaptare după Mihai Eminescu & Bill Gates)

    Pe lângă Floppy fără soft,
    Mereu am procesat
    Mă cunoştea PC-ul tot
    Tu nu m-ai accessat.

    Prin Windows încercam ades’,
    Te urmăream sfios,
    Ca să te văd chiar face to face,
    Mi-ai arătat un DOS.

    Prin Microsoft te căutam
    Să te printez un pic,
    Iar pe E-mail aşteptam
    Măcar să-mi dai un click.

    În Google tot am navigat
    Prin Internet Explorer,
    Dar tu cu altul te-ai cuplat
    Trei ceasuri pe Messenger.

    Nici noaptea nu pot să mă culc
    Te urmăresc în Inbox
    Pe tine rău te doare-n Bulk
    M-ai şi Delete din Windows….

    Chiar dacă astăzi m-ai rugat
    Să mai încerc un Undo,
    Regret, dar prea te-ai virusat
    Şi te-am uitat, bolundo!

    Renunţ de-acuma la Sign In
    Că-n Chat-ul tău nu-ncap,
    Mă mut şi în Recycle Bin
    De-aceea-acum, Sign Up!

    Tu ai călcat demult pe bec,
    Nu-ntreb: How do you do?
    Căci pentru tine nu am Back
    Ş-am terminat: Thank you!

    *Un politist pe malul unui lac ii zice unei tinere:
    -Domnisoara, aici este interzisa baia!
    -Dar de ce nu mi-ati spus asta inainte de a ma dezbraca?
    -Pentru ca dezbracatul nu e interzis… *

    * *

    *Ce s-a ales de lumea asta, domnule! Stateam duminica in biserica la slujba
    si o doamna de langa mine scoate o tigara, o aprinde si incepe sa fumeze…
    Sa-mi scape berea din mana, nu alta!
    *

    * *

    *Intra o blonda draguta la farmacie si intreaba farmacista:
    – Aveti prezervative foarte mari de vanzare?
    – Desigur ca avem, vreti sa cumparati?
    – Nu, dar va suparati daca am sa astept aici pana intra cineva sa cumpere? *

    Exista 3 feluri de barbati care nu inteleg femeile: cei tineri, cei maturi
    si cei batrani
    **

    Comentariul ei dupa noaptea nuntii:
    Englezoaica: – John sper ca mi-am indeplinit perfect obligatiile
    conjugale…
    Nemtoaica: – Hans, fa-mi o cafea … sau nici asta nu poti?
    Frantuzoaica: – Pierre , da-mi un pahar de sampanie sa-mi clatesc gura…
    Poloneza: – Tadeusz, daca si data viitoare o sa fie la fel, o sa fac o
    excursie in Romania !
    Romanca: – Ioane, Ioane … daca si salariul l-ai avea tot atat de mare

    Daca o persoana ajuta un hot inainte de a savarsi un furt, se numeste
    complice si va plati pentru asta.
    Daca o alta persoana ajuta un hot dupa ce a savarsit fapta, se numeste
    AVOCAT si este platit pentru asta.

    Din invataturile lui …Neagoe Basarab si …Vasile Lupu:

    In momentele dificile ale vietii, trebuie sa ridici capul, sa bombezi
    pieptul si sa spui cu hotarire: …..”Acum chiar ca-s in rahat pina-n git!!”

    –––––––––––––––––––––––––-
    Daca intr-o zi viata iti intoarce spatele … prinde-o de fund !!!

    –-

    ––––––––––––––––––––––––
    Psihiatrii afirma ca una din patru persoane are o deficienta mintala.
    Daca esti cu inca trei prieteni si nu ai observat nimic ciudat la ei,
    atunci …cel ticnit esti tu !

    –––––––––––––––––––––––––-
    Ca sa-ti atingi obiectivele, trebuie sa fii capabil sa visezi … Asa
    ca nu mai pierde vremea, trimite totul la dracu’ si du-te sa te culci !!!

    –––––––––––––––––––––––––-
    Daca ai vointa, poti sa muti si muntii din loc. Daca ai creier, ii lasi
    acolo, ca nu te deranjeaza.

    O ZI NEBUNA !!!

Lasă un răspuns

