Mi-am luat Omnia

samsung-omnia1De cateva zile mi-am cumparat un calculator Samsung Omnia. Scuze, telefon vroiam sa zic.

O sa fac o scurta analiza a lucrurilor care-mi plac si care nu-mi plac la Omnia:

Imi place:

– Windows Mobile 6.1

– ecranul  usor de folosit cu degetul, chiar si cele mai mici butoane le accesezi usor

– in caz ca nu te descurci cu degetul, cursorul tip sageata e mai mult decat util si foarte usor de manevrat

– internetul merge super (prin Wi-Fi)

– GPS-ul de exceptie (eu am IGo 8 )

– ecranul mare 3.2 inch

– posibilitatea instalarii a nenumarate aplicatii

– claritatea de exceptie a convorbirilor

– design-ul telefonului

– ca recunoaste scrisul de mana

Nu-mi place:

– dimensiunea prea mare a telefonului 112 x 56.9 x 12.5 mm

– senzorul de auto-rotate (inca nu i-am gasit o buna intrebuintare, mai putin scrisul de mesaje)

– calitatea ecranului (se putea ceva mai bine)

– calitatea pozelor facute in casa

Poate sunt eu prea pretentios in ceea ce priveste imaginea, dar adunand bune si rele eu sunt foarte multumit de telefon si il recomand.

Ca sa nu mai cautati ca vau eu link cu specificatiile telefonului AICI

Un răspuns to “Mi-am luat Omnia”

  1. octav Says:

    sa il stapanesti sanatos!

Lasă un răspuns

