Reuniune de clasa

reuniuneDupa zeci de mesaje, zeci de telefoane, cateva drumuri si cateva discutii pe mess am reusit sa organizez o reuniune de clasa cu fostii mei colegi de liceu. Am reusit sa ne strangem o buna parte din clasa, mai exact 11 plus ca a venit si doamna diriginta.M-am simtit foarte bine si cred ca toata lumea s-a bucurat de revedere, mai ales ca ne-am amintit de o gramada de intamplari ne-am uitat pe poze si am putut discuta mai deschis atat intre noi cat si cu doamna diriginta.

Tin sa le multumesc tuturor celor care au venit, i-am inteles pe cei care nu au putut sa ajunga si le arat obrazul celor care nu s-au deranjat nici macar sa trimita un mesaj de salut.

Cu toate ca ne revedem dupa 4 ani a fost foarte frumos si va indemn si pe voi sa incercati sa va strangeti colegii si sa va revedeti.

STP82800

Data viitoare astept sa ma invitati voi si sa petrecem cel putin ca duminica.

PS: 3 dintre colegi plecasera cand a fost facuta poza

2 răspunsuri to “Reuniune de clasa”

  1. alina Says:

    multumesc pt intelegere……………….. 🙂

  2. sym77 Says:

    voi nu v-ati schimbat deloc:)…tot asa…isteti, frumosi si …zapaciti:P
    semnat:diriga

Lasă un răspuns

