Am fost la G-Force 3D

g-forceDupa experienta avuta in vara aceasta la Mamaia (vezi foto), unde am urmarit un filmulet intr-o sala 7D am zis sa incerc si experienta vizionarii unui film 3D.

STP82379

Diferenta intre cele doua (3D si 7D) este faptul ca la 7D in sala miroase ca in film, daca scuipa unu’ in film te scuipa si pe tine, daca bate vantul bate si in sala + miscarea scaunului si diferite sisteme care te loveau in spate sau te prindeau de picioare, iar la 3D ai doar senzatia de a fii in film si de a vedea anumite obiecte si persoane cum vin spre tine (parca ies din ecran). Cu toate ca sunt diferente destul de mari am fost sa vad filmul G-Force la proaspatul deschis Cinemacity din Euromall si pot sa spun ca merita. Pretul nu este prea mare (19 lei) iar conditiile sunt excelente.

Sfat: nu incerca sa te uiti la film fara ochelari mai mult de cateva secunde ca o sa pleci acasa cu o durere foarte mare de cap.

Un răspuns to “Am fost la G-Force 3D”

  1. bogdan Says:

    buna ziua!
    m.ar interesa sa inchiriez pe parcursul verii un astfel de utilaj!
    As vrea cateva detalii sau surse!
    Va multumesc

Lasă un răspuns

