Galerie foto

deviantartProbabil ca cei care mai viziteaza acest blog stiu ca una din pasiunile mele este fotografia.Fie ca am umblat pe Blogspot pe WordPress sau pe domeniu propriu mereu am avut o categorie de fotografii.

Incepand de ieri am inceput sa-mi urc cele mai bune creatii ale mele pe un site de profil si anume deviantart.com

Eram curios care din fotografiile mele este cea mai apreciata de catre cei mai avizati in domeniu.

Asa ca daca vreti sa-mi vedeti colectia de fotografii intrati pe http://ionut03.deviantart.com/

Un răspuns to “Galerie foto”

  1. UNK Says:

    Imi pare rau sa iti spun tinere, dar esti prea departe de a pretinde ceea ce spui mai sus. Latura ta cu fotografia se poate limita doar la a privi…si atat.

    Incerca pe cat posibil ca „creatiile” tale sa nu ti le mai expui pe site-uri ” DE RPOFIL” pentru ca nu isi au rostul acolo, limiteaza-te doar a ti le expune pe acest blog sau doar in dormitor.

    Cu parere de rau iti spun ca nu esti nici macar amator.

Lasă un răspuns

