Sa zic si eu despre politica

Asa cum ne-am obisnuit in ultima luna (sau mai bine) nu trece zi la TV fara cateva talk-show-uri politice. Azi Basescu la Maruta maine Geoana, apoi Geoana la Carcotasi, Basescu dupa el si tot asa.

Si in seara asta la fel, marea confruntare dintre Basescu si Geoana (in ordine alfabetica) a fost transmisa de mai multe televiziuni printre care si B(asescu) 1 TV si Antena Geoana TV 3. Iata cum arata cele doua sondaje:

Un răspuns to “Sa zic si eu despre politica”

  1. Logatu Says:

    Am vazut si eu aseara. 🙂
    Bani aruncati degeaba pe SMS-uri de cei care au vrut sa-si ridice favoritul la peste 20%.

Lasă un răspuns

